Powered By Blogger

Wednesday 1 January 2014

LAVINDA SKINCARE MURAH DAN ORIGINAL

LAVINDA SKINCARE adalah produk keluaran bumiputera yang mana sekarang ini telah menjadi fenomena dan buah mulut wanita masa kini tidak mengira usia.. jika anda seorang yang mengalami masalah seperti jerawat, parut2 hitam akibat jerawat batu, jeragat, kulit kusam atau sebagainya, Lavinda Skincare mampu membantu anda..]

Kesan positif penggunann Lavinda Skincare dapat dilihat seawal 14 hari sahaja! kesan adalah berbeza pada setiap individu.. ada yang mengambil masa seawal 2 minggu,3 minggu atau mungkin sebulan.semua adalah bergantung pada jenis kulit individu. penggunann berterusan memaksimumkan kesan yang diperoleh. produk Lavinda menggunakan bahan semulajadi tanpa bahan kimia berbahaya. kesan semulajaadinya tidak mengakibatkan pengelupasan atau pencerahan wajah yang segera..

anda tidak perlu khuatir kerana produk Lavinda Skincare telah mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM):


TANPA BAHAN KIMIA MERBAHAYA, HALAL DAN SELAMAT!!!
SESUAI UTK SEMUA JENIS KULIT

-Mencerahkan kulit kusam dan gelap
-bertindak sebagai antioksidan
-melembabkan kulit yg kering
-mengurangkan minyak berlebihan
-mengurangkan kesan sunburn
-mengurangkan pigmentasi
-menyamaratakan tona kulit
-boleh membantu memudarkan parut di wajah dan badan
-menegangkan kulit
- Merawat jeragat dan jerawat
-Menghilangkan/mengurangkan garis halus penuaan
- Mengecilkan liang-liang pori

LAVINDA SKINCARE....

KRIM MALAM --->krim malam dirumus khas daripada ekstrak herba terpilih bagi membantu mengatasi masalah kulit seperti jerawat,jeragat,berminyak,bintik hitam,resedung,pigmentasi,kusam parut,pori-pori terbuka dan garis halus tanpa pengelupasan. Penggunaan berterusan dapat dilihat dalam masa beberapa minggu menjadikan kulit lebih cerah,halus,licin dan berseri..

KRIM SIANG-----> Mengurangkan tanda kedutan pada bahagian mata,memberi perlindungan daripada UVA/UVB,merawat bintik-bintik hitam dan jeragat,mencerahkan dan meratakan tone kulit sekata serta menghalang tanda penuaan sambil menjadikan kulit lebih anjal.

PENCUCI ------>sebagai antioksidan yang kuat melindungi kulit daripada pengaruh negatif. vitamin A,C,E juga merangsang pertumbuhan kolagen kulit yang akan menjaga keanjalan serta kehalusan kulit,mencerahkan kulit tanpa kesan sampingan ,dengan adanya vit C kulit lebih cerah semulajadi.Kaya dengan tea tree oil dan gel pembersih, khusus yang membantu membersihkan wajah hingga ke liang pori yang menjadi punca kulit berminyak dan mengeringkan jerawat.
 
JOM TGK TESTIMONIAL <3




P/S : YG BERMINAT UTK DAPATKANNYA WITH BEST PRICE YG PASTI , SILA LIKE MY PAGE DISINI

No comments:

Post a Comment