Powered By Blogger

Tuesday 27 August 2013

FELINNA BEAUTY X-LOSS PURE TEABERRY JUICE MURAH DAN ORIGINAL

FELINNA BEAUTY X-LOSS PURE TEABERRY JUICE....the good quality product.....

APAKAH X-LOSS TEABERRY JUICE? 

* Mengurangkan dan mengawal berat badan
* Mencerahkan dan menegangkan kulit
*Anti-Oksidan
*Anti-cancer
*Mengawal glukos dalam darah
*Merawat dan mencegah sakit kronik
*Menurunkan tekanan darah tinggi


APA YANG HEBAT SANGAT X-LOSS PURE TEABERRY JUICE INI?

Kerana ramuan 5 dalam 1 yg mampu membuatkan pengguna tidak perlu mengamalkan pelbagai makanan atau minuman kesihatan lain serta kandungan bahan2 berkualiti tinggi serta pemprosesan yg bersih,kemas teratur dan sistematik menjadi keutamaan.

X-LOSS PURE TEABERRY JUICE ini terdiri daripada :

1: White Kidney Bean & Lithothamnium

*Memberi tenaga, mengurangkan lemak dan minyak serta mangandungi kandungan glukosa, mineral, vitamin, asid amino dan kalsium yang tinggi untuk kesihatan tulang

2. Glutathione & Collagen

*Memulihkan kesihatan kulit dan mencantikkan kulit melalui pembebasan radikal secara neutral, mencegah barah serta berupaya meningkatkan imunisasi badan;

3. Citrus & Apricot

*Meningkatkan kadar metabolism, merawat penyakit diiabetes, menurunkan tekanan darah tinggi dan menurunkan berat badan dengan cepat.

Hendak amalkan X-LOSS PURE TEABERRY JUICE ini tersangat mudah.

Tak perlu dibancuh,ia dibungkus dalam sachet2 kecil yg hanya perlu koyak dan terus minum aja.

Rasa Hebat Kesan Dahsyat!! .....rasa buah-buahan.....

KANDUNGAN : 20 ml X 20 SACHET

1 SACHET SETIAP HARI SEBELUM SARAPAN PAGI ( hentikan pengambilan semasa haid)


X-LOSS PURE TEABERRY JUICE.X-LOSS bukan sahaja dapat menurunkan berat badan malah dapat membantu merawat pelbagau jenis penyakit seperti penyakit kencing manis, masalah buah pinggang, warga tua yang sakit lutut, membantu membersihkan darah kotor dan menaikkan seri wajah..


Pada minggu pertama menggunakan X-LOSS, anda akan merasakan sistem perkumuhan anda lebih lancar tanpa perlu rasa perut memulas atau cirit-birit.


bagi kaum hawa, jangan takut sekiranya terdapat ketulan-ketulan seperti hati ayam keluar dari badan anda. Bahan aktif dalam X-LOSS telah menyerat semua darah kotor yang tersumbat dalam rahim lalu keluar melalui sistem perkumuhan kita. Yang bestnya, anda tidak merasa sakit sepanjang proses itu berlaku. Kesan ketara apabila semua kotoran itu telah dibuang, wajah anda akan berseri secara semulajadi.


X-LOSS menyerap kolestrol dan lemak didalam badan lalu dikeluarkan melalui sistem perkumuhan. Kenapa disebut perkumuhan?? Perkumuhan ini ada pelbagai cara iaitu berpeluh, buang air kecil dan besar, dan keluar angin dari badan. Ini kerana terdapat sesetengah pengguna yang makan X-LOSS dan merasa gatal di bahagian kulit. Itu kerana proses menyahtoksin berlaku melalui liang roma kulit anda.


Bagi kaum lelaki, bukan sahaja dapat merampingkan perut yang buncit, malah tenaga juga bertambah selain dapat membina bentuk badan yang menawan. Kulit juga bertambah sihat..


Oh yaaa!! tips berguna untuk pengguna. Selepas minum X-LOSS, saki baki pada sachet boleh disapu di bahagian muka seperti masker lalu dibiarkan kering selama 15 minit dan dibilas dengan air. Kulit kita akan menyerap zat-zat X-LOSS dan ini dapat menyerikan lagi kulit muka anda...


Cara penggunaannya mudah, hanya terus dari sachet dan baik diminum semasa perut kosong. Jangan lupa minum air kosong yang banyak setiap hari untuk kesan yang lebih sempurna..


Namun, hendaklah beringat, sehebat mana produk perubahan itu datang dgn izin Allah, Kita hanya mampu bertawakal, berdoa dan usaha. Jangan terlalu taksub dengan produk takut nanti syirik (Nauzubillah)


Cubalah hari ni dan lihat keberkesanannya. 


PERINGATAN:

X-LOSS tidak sesuai untuk ibu mengandung tau... Bagi ibu menyusu pula, perlu mendapatkan nasihat doktor terlebih dahulu kerana tahap tindak balas badan setiap orang berbeza.


Ini adalah kilang pemprosesan Xloss dan office beserta sijil.Alhamdulillah pihak Raffelinna berkolaborasi dengan kilang yg mementingkan kebersihan and keselamatan produk. Pihak kami juga mempunyai penasihat pemakanan dari doctor dan juga pakar pemakanan..kami menggunakan pakar dan bahan terbaik untuk menghasilkan produk terbaik.


Fakta:
xloss diklasifikasikan sebagai makanan kesihatan tambahan jadi number kkm tidak diperlukan.. tetapi bg memuaskan hati banyak pihak. Kami telah menghantar ke makmal utk membuktikan bahawa.kami hanya menggunakan bahan2 semulajadi tanpa sebarang suntikan chemicals...


Tak perlu dibancuh.....ia dibungkus dalam sachet2 kecil yg hanya perlu koyak dan terus minum aja. 
Rasa Hebat Kesan Dahsyat!! 

KANDUNGAN : 20 ml X 20 SACHET 
1 SACHET SETIAP HARI SEBELUM SARAPAN PAGI









P/S : 
PRICE NUR : RM100 ONLY FREEPOSTAGE & FREEGIFT

PASARAN : RM120 ..

P/S: YG BERMINAT SILA 'LIKE' MYPAGE , KEMUDIAN PM/INBOX SY 

https://www.facebook.com/OhNurBeautyCentre

JUGA BOLEH TERUS MSG/WHATSAPP NUR : 0127191923

No comments:

Post a Comment